Bezoekersregistratie en onsite badgeprinting

Een echt hybride conferentie of congres laat bezoekers vrij om digitaal dan wel fysiek deel te nemen, met maximale vrijheid om last-minute nog wijzigen door te voeren.

Kan dat? Ja hoor, op voorwaarde dat je als organisator inzet op een slimme bezoekersregistratie waarbij alle informatie automatisch digitaal beschikbaar is voor iedereen die er nood aan heeft.

 

speel video

Onsite printing

Een toegangsbadge met veelzijdige mogelijkheden

Onsite badgeprinting laat je toe om gepersonaliseerde toegangsbadges te printen voor de bezoekers die fysiek aanwezig zijn, zonder verspilling.

Informatie over de gekozen workshops of breakout sessies nemen we visueel mee op bij het printen. Als geheugensteun of voor efficient crowdmanagement.

Voorzie je naast je congres een sociaal programma met museumbezoek of diner? Dan maken we met een specifieke codering op de badge een apart toegangsticket overbodig.

Slimme bezoekersregistratie

Geïntegreerde oplossing voor automatisch beheer van je registratieflow

Online tickets verkopen lijkt eenvoudig. Tot je vaststelt dat creditkaarten in sommige regio’s vrijwel onbekend zijn en dat Chinese deelnemers via WeChat willen betalen. Hoe laat je deelnemers een programma op maat samenstellen? Hoe verstuur je gepersonaliseerde digitale tickets en toegang tot een digitaal event platform? En waar vind je een actuele lijst met voedselallergieën voor de cateraar?

Een geïntegreerde oplossing met slimme koppelingen naar de verschillende tools en partners van je event zorgt ervoor dat niet langer moet sukkelen met manuele Excel lijsten. Bij Storycatchers helpen we om de gewenste flow op te zetten.  Wil je zelf 100% tijd vrijmaken voor de voorbereidingen van je event? Dan verzorgen we graag de ticket-helpdesk tijdens de registratieperiode.

Contacteer ons om de mogelijkheden voor jouw evenement verder te bespreken